dimarts, 25 de març del 2008

Nevada




nevade del dilluns

Una vagada acabades les vacances dono la benvinguda a la rutina. M’agrada la rutina.
Retrobar les coses conegudes, anar a comprar, fer el menjar, estar a casa, posar-me a llegir, esmorzar o prendre el sol en el reco que sé que estaré millor depèn don vingui el vent.
Anar casi cada cap de setmana a un dels poblets mes bonics dels Pirineus. Trobar-me i fer la xerrada amb els mateixos amics.
Pot ser estrany que m’agradi la rutina i que també m’agradi molt l’improvisar constantment però es axis.
Aquesta setmana ha estad especial. A mes d’haver-hi mes dies de festa el dilluns al llevar-nos varem trobar ben nevat.
La neu canvia totalment el paisatge, es mes tranquil, la llum mes fluixa, tot passa a ser blanc i gris, excepte on hi ha roures que el color marrons de les fulles dona un color semblant a les fotos amb sèpia.
Bé aquí van tres fotos que vaig fer des del balco de casa que s’expliquen millor que jo.


1 comentari:

Marali ha dit...

Qué bonic i bucòlic i saber que quan entraràs a dins tens aquella llar de foc encesa.
Ja tinc ganes de venir a "Can Janeta" aviat, a veure si ens arriba la primavera de veritat i pujo amb vosaltres algun cap de setmana.
Petons