dimecres, 2 d’abril del 2008

Passajada per ....




Colliure

Ceret i Colliure
Ens agrada anar-hi de tan en tan a passar el cap de setmana i quedar-nos a dormir a Colliure. O simplement passar-hi el dissabte.
Dissabte es el dia de mercat. A Ceret hi ha uns immensos plàtans realment bonics. Sota de aquets arbres hi ha petites parades, de pans artesanals de pastels de patés de formatges d’embotits de sabons d’herbes de flors de verdures de robes de menjars fet. Mes o menys a tots els mercats hi ha aquestes coses. Però jo mai no les he vist posades amb l’encant de Ceret. La gen va a comprar amb els seus cistells, mai amb carro. Els bars no fan esmorzars, nomes cafès o begudes. Comprar una pasta en una paradeta, son boníssimes, assentar-se en alguna terrassa i deixar passar l’estona es una bona manera de començar el cap de setmana. Els carrers dels voltants del mercat son tranquils, amb l’encant de les cases velles cuidades amb carino i poc luxe. Penso que Ceret m’agrada tan per que tot és senzill, cuidat, bonic.
No hem anat mai a Ceret sense anar a Colliure i es que es molt prop un lloc del altre. I si esmorzar a Ceret es una delícia dinar o dormir a Colliure també o es. Encara es dels pobles de platja que tenen encant, especialment si no es l’estiu. M’agrada molt veure al mar amb dona molta energia però no m’agrada anar-hi l’estiu. ,








2 comentaris:

Marali ha dit...

Boniques fotografies, jo no hi he estat mai però m'agradarà anar-hi algun dia.
Ens veiem, guapa.

Marali ha dit...

Apa guapos, una mica mandrosos no? fa 8 dies que no ens alegreu la vista amb les vostres fotos i les vostres descripcions turístiques i viatjeres.
Petonassos